Hier en op onze website ’t Majeur doen we verslag van het bestaan aan boord en onze belevenissen, varend door Europa.

Voor een paar dagen een vaarvakantie bij ons aan boord, zie de website

Als je per email bericht wilt krijgen wanneer we een nieuwe blog toevoegen of de website hebben bijgewerkt stuur ons een mail via,
tmajeur@gmail.com, met als onderwerp "volgen".

zaterdag 6 februari 2010

De naaimachine

Voor mij is altijd een voorwaarde geweest om op een schip te willen wonen dat ik mijn naaimachine moest kunnen meenemen en probleemloos gebruiken (zonder eerst de kamer te verbouwen). Dat we uiteindelijk een schip hebben gekocht dat eigenlijk groter is dan ik zou willen heeft als voordeel dat ik inderdaad niet alleen naaimachine maar ook  gelijktijdig de lockmachine kan gebruiken. Zie foto voor het bewijs.
Michel is een weekend naar Amsterdam en voor het eerst ben ik een paar dagen alleen hier op het schip en het bevalt me prima.
Gezien het weer, dat nog steeds niet uitnodigt tot buiten zijn, een mooie gelegenheid om de stoeltjes te bekleden die al een tijdje klaar staan.
We krijgen berichten dat elders in Nederland mensen alweer aan het varen zijn (oa richting Friesland) maar hier liggen wij nog steeds ingevroren. Ondanks de dooi duurt het nog wel even voor alle ijs weg is en volgens de berichten gaat het weer vriezen, dus wie weet hoelang we hier nog zijn.
NB: om een reactie te plaatsen hoef je niet een account aan te maken maar als je het tekstvak invult ( incl. je naam) en dan plaatst als anoniem komt het helemaal in orde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten